Saturday, July 06, 2024

Pernah curang

"Nak apa mangkuk?"
"Babi lu"
"Call aku membebel. Kamasutra tak ada. Aku tertutup tab. Tak sempat copy link"
"Carik ar"
"Busy bos"
"Busy apa lu? Janda? Macam gampang"
"Dia dah insaf haha tak la. Semalam dia dah pergi"
"Asal lu tak pujuk?"
"Dulu bising sangat suruh tinggal"
"Gua belah bahagi"
"Tahu"
"Sebab gua lu break?"
"Tak la. Aku busy sikit tak cukup bagi dia perhatian. Sabtu keluar, Ahad ada, Isnin pergi Melaka cas phone tak bukak suis. Seharian tak mesej. Kurang bagi kasih sayang merajuk la member. Dia ngadu hal laki dia aku buat dek je. Kang salah cakap payah. Baik diam. Diam pun salah. Aduh"
"Kahkahkah harey"
"Bila dalam relay nak banyak masa bersama tapi selalu tak dapat. Jadi dua-dua stres. Dia tak buat aku stres. Aku tak buat dia stres. Masa dan keadaan yang buat kami stres. Sekian, kisah benar dari orang yang pernah curang hahahaha"
"Lu steady"
"InshaAllah"
"Gua pulak sedey. Gampang"


05-07-2024