Saturday, June 08, 2024

Lupa

"If i can be part of that forgotten memory...it would make your life a lot easier, kan bang?"
"Tak jugak. Nanti sibuk nak mengingat"
"Dah lupa, nak ingatkan apa lagi bangg. Pakej je terus lupa dari 2007/08-2014. Setel kan kan kan"
"Awak nak ke lupa orang yang awak sayang?"
"Alaa...tak payah la tanya saya pulak..."
"Jawapannya tak nak, kan?"
"Iya....."
"Dah Tuhan nak bagi rasa sakit. Kena la rasa. Kalau awak dekat tempat abang, awak nak lupakan?"
"Nak la kot....dah disakiti...dikhianati...."
"Betul?"
"Saya di tempat saya....saya tetap ingat abang, kenangkan abang...tapi kalau saya di tempat abang...i really wish you would forget all about me...all the hurt..."
"Tapi kalau lupa, lupa semua sekali"
"Takpe la kalau lupa pun...takde lagi abang sakit kan..."


Jun 2, 2024

_

"There are moments when i wish i could roll back the clock and take all the sadness away, but I have a feeling that if I did, the joy would be gone as well."

— Nicholas Sparks